Tarieven en voorwaarden

Zoals je kunt zien biedt stichting Emmy een groot aantal vormen van therapie / producten aan. Deze zijn altijd(!) specifiek op maat gemaakt voor jou. We maken samen met jou, op maat, een programma waar je echt wat aan hebt en je kunt zelf (op elk moment tijdens deze programma’s) aangeven wat wel of wat niet werkt.

Om de financieel drempel lager te maken om te komen, bieden we het 10% project aan. Als je deelneemt in dat programma zijn de eerste 4 sessies (van 1 uur) gratis… Zie: https://www.stichtingemmy.nl/het-10-project/ voor meer info.

Als je buiten het 10% programma wilt meedoen, of je 4 sessies binnen dat project zijn “op”, dan gelden de volgende tarieven:

• Beeldende Therapie: € 65,- per uur
  • Activiteitenbegeleiding: € 45,- per uur
  • Workshops (minimale aantal deelnemers per sessie = 3): € 15,- per persoon, per uur.
  • Onze uurtarieven zijn altijd inclusief BTW, exclusief eventuele kilometervergoeding a 19 Cent per kilometer gerekend vanaf Amersfoort.

Voordat je begint maken we altijd een offerte voor je, zodat je niet achteraf tegen kosten aanloopt die je niet wist. Pas na het tekenen van de offerte start een traject en beginnen we met het maken van een persoonlijk zorgplan.

Voor de algemene voorwaarden verwijzen we u graag naar: https://www.stichtingemmy.nl/download/algemene-leveringsvoorwaarden%20Emmy.pdf Als u vragen heeft over bovenstaand, nodigen wij u graag uit om contact met ons op te nemen.