Kerstproject

De kerstdagen kunnen eenzame donkere dagen zijn. Het is de tijd van het jaar dat de dagen het kortst zijn en het weer kan dan guur zijn.

Gezelligheid in huis wordt opgezocht met kaarsjes, warme chocolademelk en lekker met een dekentje op de bank zitten. Maar dat is niet vanzelfsprekend…. Het zijn dagen waarin het gemis van een dierbare, conflicten in de familie en depressie zwaar kunnen wegen.

Met het kerstproject willen we je laten weten dat je er niet alleen voor staat. Je een hart onder de riem steken. Een teken geven dat er altijd Iemand is, die je nooit alleen zal laten – onze Here Jezus. Tijdens de kerstdagen herdenken we de geboorte van de Here Jezus Christus. Als God en mens kwam Hij op de aarde om ons te laten zien wie Zijn Vader is en om de weg naar Zijn Vader voor altijd open te maken voor ons.

De komende maanden gaan we kaarten en presentjes maken, die we uit willen delen rond de kerstdagen. Er zal een boodschap van God bij zitten. Een boodschap van liefde. God die mens werd zoals wij. God die ons liet zien wie Hij is. En God die Zijn armen naar ons uitstrekt en verlangt naar ons. Wij mogen bij Hem aan zijn voeten zitten en tot rust komen.

Doe je mee?
We hebben mensen nodig die mee willen helpen de kaartjes en presentjes te maken. Ben je geïnteresseerd? Laat het ons weten via de contactpagina.
Wil je graag een pakketje met kaarten en presentjes ontvangen om uit te delen? Laat het ons dan ook weten via de contactpagina.